Helló

Nő, marketinges, újságíró, 50 év feletti. Bizony, abba a bizonyos láthatatlan korosztályba tartozom.

Emberként naponta átélem, hogy milyen érzés oda kerülni. Szakemberként látom, hogy szinte egyetlen márkának sincs kommunikációs stratégiája arra, hogyan érje el érdemben ezt a korosztályt. Éppen ezért összekötöm a márkákat az 50 év felettiekkel. Láthatóvá és elérhetővé teszem a láthatatlan korosztályt.

20 év a marketingben… ennyi idő alatt szinte mindent láttam és megtapasztaltam.

Cégemmel a Media Nexus Kft-vel és a csapatommal a marketing területén dolgozunk. A klasszikus offline és online szolgáltatások mellett keresem azokat a megoldásokat, hogy mitől lehet egyedi és innovatív egy márka üzenete. Ebben hiszek, nem az álalános sémák használatában.  A kampányok sikere és a vásárlói visszajelzések engem igazolnak.

Munkámat a szakma és a nagyközönség is elismeri, ennek köszönhetően tartok előadásokat felsőoktatási intézményekben, KKV konferenciákon, interjúkat adok CSR és vállalati marketing témában.

Gyorsaság és személyesség

Sosem akartam nagyvállalattá növekedni, a kis létszámú, gyors reagálású és személyes kiszolgálást nyújtó megoldások váltak be megbízóim számára is. Ebből a megoldásból kovácsolok folyamatos piaci előnyt magam és ügyfeleim részére.

Milyen ügyféltapasztalattal rendelkezem?

Több mint 5 600 konzultációs óra, több mint 250 kampány, több mint 150 vállalati ügyfél.

Miben vagyok más, mint a klasszikus marketinges?

Felvállaltam, hogy hiszek a célzott elérésben. Gondoljunk bármilyen termékre vagy szolgáltatásra: egészen másképpen fogalmazom meg a márka üzenetét egy kamasznak, egy fiatal felnőttnek, és egy középkorúnak is. Miért? Mert minden korosztály más és más típusú és stílusú üzenetre fogékony.

Éppen ezért mindenkivel úgy foglalkozom, hogy csakis az ő márkája van a fókuszban.

Nincs bullshit, nincs általános jótanács. Vannak viszont azok a tények, melyek a munkám során használt eszköztár használatával eredményként létrejönnek. Ezek felhasználásával alakítom ki a márka üzeneteit, melyhez hozzárendelem a kommunikációs csatornákat, és kialakítom a kampányokat.

Blogot írok az 50 év felettieknek a változó kor megéléséről, amiben arra biztatom őket, hogy találják meg ebben az életkorban azt a fiatalos énjüket, ami a jólléthez szükséges. A blogban külön rovat szól a vállalati marketingesekhez, melyben a tapasztalataimat osztom meg saját, szubjektív szemszögből.

Számomra ettől igazán értéketeremtő a munkám, aminek tapasztalatait továbbadom a partnereimnek is.

Írjon, vagy hívjon, hogy az igényeit megismerhessem és személyre szabott ajánlatot tudjak adni. Az első, igényfelmérő konzultáció gratis.

error: Content is protected !!