Helló
Nő, marketing tanácsadó-mentor, újságíró, coach
Amikor ügyfeleimmel először beszélek, sokszor tapasztalom, hogy szinte sosincs kommunikációs stratégiájuk arra, hogyan érjék el érdemben a vásárlóikat. Éppen ezért összekötöm a márkákat a vásárlókkal.
Láthatóvá és elérhetővé teszem a termékeket és a szolgáltatásokat.
20 év a marketingben… ennyi idő alatt szinte mindent láttam és megtapasztaltam.
Cégemmel a Media Nexus Kft-vel és a csapatommal a marketing területén dolgozunk. A klasszikus offline és online szolgáltatások mellett keresem azokat a megoldásokat, hogy mitől lehet egyedi és innovatív egy márka üzenete. Ebben hiszek, nem az általános sémák használatában. A kampányok sikere és a vásárlói visszajelzések engem igazolnak.
Munkámat a szakma és a nagyközönség is elismeri, ennek köszönhetően tartok előadásokat felsőoktatási intézményekben, KKV konferenciákon, interjúkat adok CSR és vállalati marketing témában.
Gyorsaság és személyesség
Sosem akartam nagyvállalattá növekedni, a kis létszámú, gyors reagálású és személyes kiszolgálást nyújtó megoldások váltak be megbízóim számára is. Ebből a megoldásból kovácsolok folyamatos piaci előnyt magam és ügyfeleim részére.
Milyen ügyféltapasztalattal rendelkezem?
Több mint 5 600 konzultációs óra, több mint 250 kampány, több mint 150 vállalati ügyfél.
Miben vagyok más, mint a klasszikus marketinges?
Felvállaltam, hogy hiszek a célzott elérésben. Gondoljunk bármilyen termékre vagy szolgáltatásra: egészen másképpen fogalmazom meg a márka üzenetét egy kamasznak, egy fiatal felnőttnek, és egy középkorúnak is. Miért? Mert minden korosztály más és más típusú és stílusú üzenetre fogékony.
Éppen ezért mindenkivel úgy foglalkozom, hogy csakis az ő márkája, az ő személye van a fókuszban
Nincs bullshit, nincs általános jótanács. Vannak viszont azok a tények, melyek a munkám során használt eszköztár használatával eredményként létrejönnek. Ezek felhasználásával alakítom ki a márka üzeneteit, melyhez hozzárendelem a kommunikációs csatornákat, és kialakítom a kampányokat.
Blogot írok a változó kor megéléséről, és a szakmámban megélt sztorikról, külön rovat szól a vállalati marketingesekhez, melyben a tapasztalataimat osztom meg saját, szubjektív szemszögből.