Értékteremtés

Melyik reklám jut eszébe, ha az 50 pluszosokra gondol?

A mozgásszervi panaszok enyhítésére szolgáló kenőcsé, esetleg a prosztatabogyós? Ugye, ezek és hasonlók rémlenek fel… Viszont a reumakenőcsös és a prosztatbogyós reklám akármi is legyen, csak nem a korosztály érdemi megszólítása. Miért? Mert a valós helyzet teljesen más.

Ez a korosztály tud és mer élni, csak senki nem mutat hozzá eszköztárat.

Ki más, ha nem a szeniorok igazán elkötelezett és márkahű vásárlók, mert ami beválik, azt következetesen használják.  Egy 50 év feletti bizony megfontoltan dönt, ha új kocsit vásárol; a kényelem, a biztonság és a márkaelőnyök tengely mentén mozog. Szívesen és sokat utazik, keresi a minőségi ételeket, italokat, tudatosan költ az egészsége megtartásáért. Az ötvenesek azok, akik értékálló ajándékokat vásárolnak önmaguknak, barátaiknak és a gyerekeiknek is.

Ezért hosszabb ideje kutatom az 50 év feletti korosztály mindennapi élethelyzetét, vásárlási szokásait, reakcióit az őket ért vagy éppen nem ért reklámingerek tekintetében. Bátran állítom, hogy unikális tudást halmoztam fel ezen a területen.

Edukációs oldalam, a 40plusz.hu negyedik éve működik, ahonnan rengeteg közvetlen információt és inspirációt szerzek az olvasóktól. Jól ismerem a korosztály lehetőségeit, elvárásait, vágyait, és rendelkezem eredményes megszólításának eszköztárával.

Mindamellett, hogy ügynökségi szolgáltatásaim változatlanok, kibővítettem a palettát két célzott szolgáltatással:

  1. A láthatatlan korosztály láthatóvá tétele. A márkák jellemzően rosszul szólítják meg az 50 év felettieket. Azt tapasztalom, hogy nem követik nyomon azokat a rapidan zajló folyamatokat, melynek köszönhetően mára megváltozott ez a korosztály. Fittebb, öntudatosabb, érdeklődőbb és fiatalosabb, mint valaha… Abszolút más kontextusba helyezett kommunikációt is igényelnek, mint amilyennel jelenleg próbálják megszólítani őket. Ezen a rossz gyakorlaton változtatok azzal, hogy objektív adatokat gyűjtök a korosztály vásárlási szokásairól, elemzem és figyelem, hogyan változnak az igényeik. Ezek birtokában mutatom meg a márkák számára a követendő kommunikációs irányokat.
  2. Stratégiai CSR tervezés és projektek bonyolítása. Oktatom és népszerűsítem a CSR szellemiségét a vállalati partnereknél. Megmutatom, hogyan tudják a vállalati kultúra részévé tenni és hatást gyakorolni a munkatársakra, a stakeholderekre és a vásárlóikra egyaránt. Rapid és ismétlődő projektekkel népszerűsítjük a márkát és generálunk további bevételeket.

Írjon, vagy hívjon, hogy az igényeit megismerhessem és személyre szabott ajánlatot tudjak adni. Az első, igényfelmérő konzultáció gratis.

Kapcsolatfelvétel

error: Content is protected !!