Konzultáció

Milyen jellegzetes sztereotípiákra épülnek az 50 felettieknek szóló reklámok és hogyan szakítson ezekkel? 

Hogyan tegye a márkája elkötelezett használójává az 50 pluszos korosztályt, hogy úgy érezze, részese és alakítója a márka életének?

Hogyan érje el, hogy az 50 év felettiekben megtalálja az érzelmileg elkötelezett vásárlókat?

Hogyan alakítsa ki az 50 év felettiekben a márkahűséget? 

Megannyi kérdés, melyekre válaszokat adok a konzultációk során. A konzultációs metodikát egymásra épülő szintekre tagoltam azért, hogy az aktuálisan megfogalmazott probléma mélységének megfelelően tudjunk együtt dolgozni és ne kelljen megvenni egy olyan komplex szolgáltatást, amelyre nincs szüksége. És fordítva is igaz: ha egy komplex szolgáltatásra van szüksége, az is elérhető legyen.

Írjon, vagy hívjon, hogy az igényeit megismerhessem és személyre szabott ajánlatot tudjak adni. Az első, igényfelmérő konzultáció gratis.

Kapcsolatfelvétel

error: Content is protected !!